Thursday, July 22, 2010

siapa awak??

petang tu..cuaca tidak mendung..tidak panas..redup..seredup hati aku..seribu kerisauan menjelma hati aku..entah mengapa hati aku tidak gembira..bagaikan ada sesuatu akan berlaku...aku pening...telefon bimbit di tangan ku...ku tatap...huh..pelik..namun ku biarkan perasaan pelik berlalu pergi..

tika aku baru memejamkan mata...telefon aku berbunyi..ada mesej masuk...pantas jari jemari aku menekan butang-butang telefon..

mesej yang agak pelik...sy pelik dengan awak...siapa awak??hati yang tak tenteram..rupanya..awak yang ganggu saya..awak nak apa dari saya..betul ke awak tak kenal saya??tapi kenapa awak layan saya macam awak kenal saya lama??

malam tu awak minta couple dengan saya..saya pelik..kita baru kenal dua hari..dan tak pernah kenal hati budi masing-masing..dengan mudah awak ucapkan kata couple dekat saya..awak ingat saya apa??saya da serik dengan lelaki...bila saya cakap saya kurang percaya pada lelaki..awak marah...awak kata awak lain...tapi kalau awak lain..
awak takkan minta couple dengan saya...awak kata saya macam2..saya sedih...sebab tu lah kelemhan saya...saya malas nk berbalah dengan awak..awak tua pada saya..sepatutnya..awak lebih berfikiran matang dari saya..

awak 30..saya baru menginjak ke menara gading..bila saya kata..jika awak nak kan saya..dan jumpalah parent saya..awak takut...awak PENIPU...nampak sangat awak nak mainkan saya...awak ingat saya apa...jangan saya bodoh..boleh percaya setiap kata-kata awak tu...sudah lah...saya dah letih dengan penipuan yang dibuat oleh lelaki...sukar tuk saya percayai...awak...ramai lagi perempuan akan suka kat awak..

maaf..hati saya dah tertutup untuk lelaki..pengalaman hidup saya mengajar erti segalanya...hanya insan yang betul-betul mencintai saya akan berjaya membuka pintu hati saya...dan bukan masanya lagi untuk saya bercinta...bukan masanya...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...