Wednesday, June 2, 2010

apa masalah nya?

salah ke kalau itu je yg mampu kita lakukan?
kenapa perlu persoalkan lagi hal yg telah terjadi..?
kenapa perlu berbalah?
(pening...)

bila aku mendiamkan diri..
semua persoalkan tentang diriku..
aku hanya perlukan masa..
aku mahu mendiamkan diri..
salahkah?
jika aku membuka mulut ini..
pasti ada yg tidak puas hati dengan ku..
aku hanya perlukan masa..

mengapa perlu mempertikaikan aku..
itu kesilapan ku yg dulu..
sudah jauh aku lupakan..
tapi masih ada yg mengungkitkan kembali..
izinkan aku untuk mendiamkan diri..
membetulkan kesilapanku..
aku ibarat mengasingkan diri sendiri dari org lain..

mungkin itu sahaja yg mampu untuk menyedarkan aku..
jgn persoal kan lagi..
jgn dihina..
jgn dikutuk insan yg lemah ini..
kerana aku hanya hamba Allah..
yg tidak lari dari melakukan kesilapan..

salah ke?
biarkan aku berdiam..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...