Wednesday, December 21, 2011

...mEnanGiS...

Assalammualaikum dan salam sejahtera.



mungkin awak masih tak faham apa yang saya rasa..
bagi awak semua itu mudah..
saya tidak meletakkan ia susah..
tapi..
saya ini hanya insan biasa..
rasanya..
tak perlu awak cakap macam tu..
selama ini saya rasakan semua masalah itu boleh diselesaikan..
saya tak pernah MENANGIS..
langsung tak pernah untuk masalah tu..
saya yakinkan hati saya kuat..
tak perlu saya nak nangis..
tapi..
tembok yang menghalang saya menangis dah runtuh..
dah RUNTUH awak..
awak puncanya..
awak memang gila..
tidak fikir dahulu..
awak ingat saya saja-saja untuk melupakan tugas saya..
mungkin bagi awak ya..
tapi bagi saya tidak.

sungguh hati yang telah dibiarkan dengan kesedihan tanpa diluahkan.,
hari ini..
telah meluahkan segalanya dengan air mata..
sungguh saya rasa saya tak kuat..
tapi dalam kesedihan saya kumpulkan segala kekuatan..
cepat sahaja saya kesat air mata yang sudah basah di pipi..



perit rasa nya hati ini..
adakah semua ini salah saya?
mengapa di mata awak saya saja yang silapnya..?
mungkin betul kata-kata awak..
tapi cara awak menegur kesilapan itu tidak tepat..
jangan kerana orang lain..
orang lain jadi mangsa..

saya cuba pekakkan telinga..
butakan mata..
saya tak nak tahu dah yang awak sindir saya..
bagi awak semua nya mudah untuk di selesaikan..
tapi untuk saya..
macam mana saya nak hadapinya?
masalah alat komunikasi saya yang terbatas dek kerana masalah..
masalah yang tidak dapat di elakkan..
awak masih mampu berkata-kata..
saya itu ini..
hidup ini kena itu..ini..
awak kata saya jangan mudah putus asa..
saya masih tidak putus asa..
saya akan cuba lakukan yang terbaik untuk awak dan sekutu awak..
terimalah hadiah dari saya..
yang mungkin kejayaan saya..

air mata ini perlu di pertahankan..
tidak mahu ianya jatuh kembali..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...