Wednesday, April 6, 2011

~SAYA LESBIAN?~

salam pembuka bicara..
masih kah berpijak di bumi yang nyata?
apa cerita tentang kawan2 anda di sekeliling anda?
baik?
sihat?
lesbian?





perangai lain dari lain..
perwatakan lain dari lain..
paras rupa yang simple..
cuma..
fizikal seperti manusia yang lain juga..
gurauan nya menjadi serius bagi orang lain..
hingga...

......tak boleh lah..aku nak simpan tuk dia........
GILA!! ada orang dengar..
"korang lesbian?"
ambik kau!!!
kan da kena..
so, jelas kan cepat2..
....itu hanya gurauan semata-mata okay?....


SAYA MENGAKU SAYA BUKAN LESBIAN..
TADI HANYA BERGURAU..
SAYA DAH ADA TUNANG..
DIA NI MEMANG SUKA BERGURAU MACAM TU...

tapi yang mendengar perihal tadi..
masih mengatakan mereka lesbian..

maka putus lah tali persahabatan yang selama ini terbina..
angkara isu lesbian yang di tokok tambah kan...
apa2 pun sebelum bergurau tu pikirkan dulu apa yang akan berlaku...

mesti kamu,kamu,dan kamu...
ingat yaya lesbian kan??
gila apa?
ni kisah tak di sengaja kan..
dan rekaan semata2..
tak ada terlibat sape2 pun...

3 comments:

bunga said...

haha..ada gak pernah ckp bunga ngn kawan lesbian..aduhh..tapi tetap relex jer sbb kita xlesbian jadi xnak emo2..hahaa..

yaya said...

hehe..mulut org susah nk tutup..so kne bt bodo jep..tpi bile da tak tahan uh.. mmg itulah jdinye.. persahabatan yang sgt erat macm mna skalipun bley terputus...so,yaya stuju ngn bunga..lau org ckp kita less ke ape..mst bt bodo jep...

Anonymous said...

A timid person is frightened before a danger, a coward during the time, and a courageous person afterwards.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...