Monday, April 11, 2011

~MUNGKIN DIA JUGA TERASA~

SALAM READERS..
mungkin dia juga terasa ..
kalau nak di bandingkan kita yang terasa ngan dia..
mungkin lah...
tapi lau ikut kan hati kita yang ehem2 ni..
kita kata kita yang terasa..
sebab...
kata-kata dia yang menyakitkan hati kita..
dia yang hancurkan hati kita..
dia yang buruk kan kita..
dia yang dah malukan kita depan orang ramai..
dia yang buat segalanya pada kita..
dia yang buat kita terasa ngan tingkah dia..
semuanya ADALAH SEBAB DIA...
SEMUA DIA..
DIA YANG SALAH!!!!!!!!!
habis kita ni??
baik sangat ke??
entah..

sebelum kata apa-apa kat orang lain...
fikirkan dulu apa akibatnya..
nak bergurau pun biar lah berpada..

kalau dalam sahabiah tu harap-harap bersabar lah ye..
ujian untuk mendapat sahabiah yang baik memang susah..
adakalanya kita kena korbankan perasaan kita sendiri...
sekian cerita dari yaya..
hanya sekadar cerita yang ingin di kongsi..
tak ada kena mengena dengan sesiapa pun..
just terfikir sekejap sebentar tadi..
teguhkan hatimu, iman mu..
agar kau peroleh SAHABIAH SOLEHAH..

4 comments:

dja_amiensukhri said...

maafkan saya law ada wat awak terasa.. (-__-)

bunga said...

kadnag2 kita xsedar akan kesilapan kita..jadi dini perlu saling memberitahu..

yaya said...

dja: xdep lah dja..bkn kamu..

bunga: mmg kdg2 kita tak sdr..kita slalu fikir kite lbh baik dri org lain kn??silap kita, jrang kita sedar..asyik fikir silap orang lain jep...

cipUtchiaPp said...

tumpang lalu...sy xtau nk ckp ape..hee~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...