Friday, December 10, 2010

ResULt terUK LaGi????

salam sari berita utama..ha868686...apa da...lama tak jumpa blog...eh silap...tak update lorh..hurm..baru2 ni student ITM UMP gempar dengan result exam sem 1..adess...semua cuak da..risau ngan result..smething ngn aku..aku duk temenung je...dari pg smpai mlm..tak tau nape..upe2nye..esok tu aku dpt result..alangkah terkejut nye aku..cessss...suspen gila...asyik loading je...ase nk pnmpar je internet ni..tapi tak bleh lah...ingat balik...orang ckap..SABAR ITU SEPARUH DARI IMAN...so nak iman kan...aku sabar je lah...lamanye...tak pe...aku tak ksah dapt ap...eh...bkn tk ksh lau gagal ke ap...tapi aku da usha sdaya upaya.. dan aku ase aku nye subject OSH yang akn sangkut..sebab aku da hilang 20 mark..adesss..BI pun low...apa da...bace soalan pun tak tau...tu la silap aku...

LOADING.....

sambil tunggu load..aku berpesbuk jap..alamak..mamat nih..sibuk je nk tau result aku..excited tul dye...
aku bru je online beberapa minit..tup2..kuar da kat chat box ak...hampeh..result kau bape??dah agak da...adesss..sibuk je kau ye...

tetttttttttttttttttt....da kuar pun result aku...alamak sadis nye...tu je ke yg aku dpt??3 point??hahaha...sabor lah ae..dah nasib nak buat cmne..tengok mark OSH...tepat jangkaan aku...OSH aku sangkut jauh dri mark sbject laen..adesssss...C+???pergh....mmg 20 mrkh ilang...padan la muko..sapo suh tak baco soalan btul2... ni bru sem 1...kate MR.A...fight 4 sem2..ye la bosss....kau dpt 3.8+....4 thumbs up la tuk kau..aku mmg tak ley lwan kau...but sem2 masih ade...sem 2 bkn mse tuk aku bersuke ria da...angah!!awk gelak kat ya ye??? takpelah.. ya ni bkn dak baik..bab tu dpt lebey krg je..its ok angah...ya pun da tau ap hikmah nape ya dpt result cam tu je...tak pe..ya akan ubah sikap ya yang makin malas bangun tahjud..

jom sepak tendang syaitan jauh2...!!
CHANGE..RENOVATE..REMOVE...OPPERATE..UR HEART...

so tunggu apa lagi??jom baiki hati yg da rosak..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...