Sunday, August 15, 2010

Ramadhan..

hidup di menara gading bukan lah seindah yang disangkakan aku selama ini..pelbagai dugaan perlu aku tempuh..ujian yang mendatang bukan lah senang..dan memerlukan kekuatan rohani,mental dan jasmani..semua itu perlu agar kita tidak menggelabah dalam menghadapi sesuatu ujian yang diberikan kepada kita..itu lah yang kita harapkan..agar diri kita sentiasa dirahmati Allah..alhamdulillah..sekarang sudah pun sampai bulan Ramadhan..hari ini 5 ramadhan..dan aku pula dapat juga menyambut bulan ramadhan..usai solat tarawih bersendirian di dlam bilik aku terus memulakan assignment yang belum aku lengkapkan..pening juga..celoteh ini sekadar melepaskan tension..jd aku perlu teruskan perjuangan ku..sebagai seorang pelajar...jumpa lagi..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...