Monday, August 16, 2010

maafkan kesilapanku...

aku bukan insan yang sempurna..
aku akui..
aku tidak mampu untuk memegang tanggung jwb tu..
mungkin silap aku tdk berfikir dahulu..
sebelum mengambilnya..
Ya Allah..
bantulah aku menghadapi ujianMu ini..
sungguh aku tidak mampu menghadapi nya seorang diri..
aku terlalu leka dengan dunia..
aku abaikan tanggungjawab aku..
sungguh..
aku tidak pandai untuk membahagikan..
antara dua perkara..
satu amanah..
dan satu lagi..
tanggungjawab..

jika hati tidak seteguh ini..
sudah pasti aku meletak jawatan ku itu..
tapi segala keberkatan yang aku ada..
aku cuba juga memegang nya..
satu tanggungjawab..
bukan satu bebanan..
tidak lah aku anggap satu bebanan..
cuma..
aku akui..
aku tidak mampu..
aku bukanlah insan yang sempurna..

maafkan aku...
aku bukan gadis yang sempurna..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...