Saturday, January 16, 2010

thyroid simulating hormone



hurm.. even penyakit ni tak bahaya.. tapi aku yang alami nya sendiri.. rasa macam susah nak teruskan hidup.. nak kurangkan sakit atau nak kecil kan kelenjar tu aku perlu makan ubat seumur hidup.. aku dah lah tak suka makan ubat.. dulu aku kena makan ubat tu.. effect dia.. alamak aish.. aku makin gemuk.. berat aku naik 8kg.. itulah yang aku malas nak makan ubat.. hurm.. bila aku sakit.. kalau boleh aku tak nak susah kan orang.. aku tahu aku da banyak susahkan orang tiap kali hormon thyroid aku tak stabil.. orang selalu marah bila aku tak nak makan ubat.. bukan tak nak.. tapi ubat tu lah jadikan aku gemuk.. bayangkan kalau aku terus makan ubat tu sepanjang hidup aku.. dan berat aku bertambah setiap tahun dengan 8kg..tak ke gemuk aku nanti??hurm.. sedih2.. itulah ujian dari Allah.. aku redha dengan kehendak tuhan..apa2 pun aku mesti pergi hospital hari Isnin ni..sudah banyak hari aku tangguhkan temu janji.. setiap penyakit pasti ada penawarnya..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...