Tuesday, January 19, 2010

kembali menjadi mawar yang tajam berduri..


aku masih lagi dalam usaha tuk membaiki diri.. aku masih tidak tahu sejauh mana aku boleh baiki diri aku.. aku hanya tahu.. aku hanya boleh bagi nasihat kat orang.. tapi aku sendiri?? aku tak buat pun.. apalah nak jadi.. aku cuba ubah diri aku.. tapi aku tengok.. mungkin ada sikit perubahan.. dulu.. pasal pergaulan bebas dengan idham.. sekarang.. Tuhan dah tunjuk kat aku.. kalau aku taknak menjauhi idham dengan abg yie.. Tuhan akan jauhkan mereka dari aku.. tengoklah sekarang.. idham dihantar jauh dari aku.. abg yie pulak.. ditakdirkan hp rosak.. dan dihantar bekerja di jB.. tak ke tu Tuhan dah tunjuk pada aku..kenapa aku masih tak perasan pada semua itu..? satu2 Tuhan jauhkan aku dari benda2 mcm tu.. but.. sumthing y masih aku keliru.. siapa 'dia' di hati aku..? hurm..4get it.. tapi yang sorang lagi tu.. mungkin bukan jodoh aku.. aku yang reject dia.. sian.. siapa yang kesian? akulah.. melepaskan seseorang yang sudah cukup bagus untuk mengelakkan aku dari meneruskan maksiat yang tanpa aku sedari.. huh.. ngeluh lagi.. aku perlu betulkan sembahyangku.. aku perlu tinggal kan perkara y boleh menjadi hijab kepada diri aku.. aku perlu perbaiki diri aku.. aku mesti kembali menjadi mawar yang tajam berduri..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...