Wednesday, February 22, 2012

birthday BoY

Assalammualaikum dan salam sejahtera.

Today is birthday boy for our president MAMPAN, Mohd Norfarhan or bro Paan. But last nite kitorang dah sambut dah dengan majlis makan-makan and menepung badannya. Sebelum terkena semestinya yaya akan lari sejauh yang mungkin.Happy birthday bos! 

Yaya tak dapat banyak sangat gambar, sebab sudah malam dan terlalu lewat. Malam semalam kami rombongan dari UMP Gambang bertolak dalam pukul 8.4o malam. Ada dua kereta, kancil dan persona. Yaya with 5 members in persona terus pergi Kuantan Parade untuk beli pizza. The others terus ke Teluk Chempedak. Sangat kasihan kepada rombongan dari UMP Pekan yang sudah selamat sampai sebelum Isya'. We done our prayer sebelum bertolak. Then at Kuantan Parade, done order with pizza hut go to the store. Beli sedikit makanan ringan sampingan berserta air. Done!



Take our pizza and wait out side K.P. Kak fizah and kak dila arrived with Chocolate Indulgence from Secret Recipe. Bawa kereta dengan cermat terus ke T.C. Park the car. Go to beach. Hurry up yaya! I'm not really excited cause its not my first time sampai ke T.C ni. Hakim like a childish dengan belon air. Comel! Ops.. Haha. Kami duduk dalam bulatan sambil berharap birthday boy akan datang. Kalau bos tak ada maka Hakim akan menggantikannya. Macam ada sesuatu. Of course! Its already planned.   

Yaya tak mahu bebel sangat. Malam semalam kami kenakan Paan. Habis satu badan kena tepung. Yaya dan misya kami menyorok tempat gelap. So, tak kena. Hakim pun sama. From kepala till dalam baju penuh dengan tepung. Sudah semestinya Yaya akan duduk jauh. Taktik yaya sampai mereka cari  yaya. First duduk dalam kawasan gelap dengan misya. Second, yaya hide behind a big tree. So nobody can see yaya. But before balik kak fizah telah merenjis tepung saki baki yang bertaburan di atas batu ke yaya. errrr.. Like always, I will hentak kaki dekat situ juga. Ops! Tabiat ni come from my beloved ummi. 


Ujian datang menimpa yaya. Maybe got stress and I got fever too. Thanks Allah sebab bagi yaya sakit sudah sekian lama tidak dapat sakit.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...