Tuesday, September 6, 2011

~CANTIK RAMBUT AWAK~

Ustaz: lawa rambut. Awak pkai pe?..

Si gurl: Ustaz nak kenakan sy ke?..

Ustaz: Taklah. Rambut anak pempuan sy yg kecil tu selalu je kusut. Lagi2 bila bawah matahari. Benda yg awak pkai ni tahan matahari erk?..

Si gurl: Ooo.. sy pkai *** ustaz.. Nk lagi lawa tambah *** sikit... Blalalala... Memang tahan matahari. Tahan haba.

Ustaz: Ooo... agak2 dengan bara api neraka tu tahan tak???... :)





sumber google..












CREDIT TO SYAFIQ LAH.

3 comments:

aimie amalina said...

weeeeee
menikam senak terus jntg
huhuhu
haiyoo
nice la..peringatan kan!
wee...
maceh sudi follow mimi
ni untuk kamu:

http://aimieamalinaazman.blogspot.com/2011/09/nombor-apitan-pilihan-ku.html

bunga said...

haha..pandai ustaz tu..:)

yaya said...

aimie amalina.. trima kasih krana sudi menjenguk balik blog yaya yg tak seberapa ni...entri ni yaya share dari kawan clasmte yaya..mmg mnjadi pringatan tuk semua..


bunga..mmg pndai untaz tu bg nasihat kat orang..cara yang terbaik tuk tegur orang..mungkin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...