Sunday, April 24, 2011

~khas untuk si DIA~

Salam pembuka bicara..
nothing to say..
tapi untuk kamu..
saya nak cakap sikit..
mungkin bukan sikit...
banyak juga kot..



pertama kali saya nak ucap..
terima kasih sangat2 sebab dapat bersama kamu selama setahun ini..
saya hargai..
banyak saya belajar kamu..
ikatan antara kamu dan saya..
saya harap akan berkekalan untuk selamanya..
walaupun kita jarang berjumpa..
tapi..
saya tetap dapat rasakan keseronokan antara kita...
hubungan yang di bina selama setahun..
seramai lapan orang beserta dua akak naqibah...
sangat mengajar saya tentang sesuatu...
suka duka..
kita kongsikan...
hurm...
saya tak nak bebel apa2 da..
okay for my lovely sis n friends..
saya sediakan pic2 kita bersama..





hanya ini yang mampu saya persembahkan..
maaf kan saya...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...