Monday, March 14, 2011

~aku datang kepada Mu~

aku datang kepada Mu..

wahai Tuhan...
dengan penuh kehinaan..
disamping kesalahan dan kesilapan..
yang merupakan kelemahanku..
aku memohon dengan rahmat Mu Tuhan..
ampunkan lah diriku yang lemah ini..
aku meminta belas kasihan dari Mu..
aku amat takut dengan dosa2ku..
kerana ia adalah kemurkaan Mu..
ia adalah hijab antara hamba dengan Mu..
wahai Tuhan kau rahmat ke atas hamba2 Mu...
diatas rahmat itu lah ku dtg pada Mu..
aku kesal dengan segala dosa2ku..
aku kesal aku menyesal..
aku sedih dengan dosa yang ku lakukan..
bahkan aku tersiksa dengan nya..
begitulah yang selalu berlaku padaku..
aku lemah pimpinlah diriku..
pimpinlah aku dengan pemeliharaan Mu..
dengan kekuatanku sudah tentu tidak mampu..
aku meminta belas kasihan dari mu..
aku amat takut dengan dosa2ku..
kerana ia adalah kemurkaan Mu..
ia adalah hijab antara hamba dengan Mu..
wahai Tuhan kau rahmat ke atas hamba2 Mu..
diatas rahmat itulah aku datang pd Mu..
aku kesal dgn segala dosa2ku..
aku kesal...
aku menyesal...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...