Thursday, February 3, 2011

~d a n r a s a s e p e r t i ...~

salam pembuka bicara..
dan slamat malam tuk sape2 yg bce belog nih..
hurm..yes.. I felt more uncomfortable..
rase cam nak marah pun ade..
sedih pun ade..
tapi sebenarnya saya just nak share something kat sini..
kepada awak kawan saya yg lama..
memang kita tak dapat jadi kawan yang baik lagi..
dan cerita tu..saya rasa saya faham..
awak marah saya ada orang yang saya suka?
saya fikir awak tak kisah..
tapi silap..saya pikir awak dah tak suka kan saya..
sebab awak kan ramai lagi kawan yang faham awak..
huhu..
sory sgt2 MR.A..
kita kawan sampai sini je..

dan rasa yang ditambahkan lagi..
saya rasa bertambah sedih yang sangat..
ahhh..
sebab sejak kebelakangan ni..
dia semakin meragam..
kejap nak makan kejap tak nak..
puas da pujuk..
geramnya..pastu malam-malam selalu meragam..
nak itu nak ini..
penat da saya layan dia..
awak..jangan meragam lagi ye malam ni..
saya da penat..tenaga saya pun da hilang sebab awk..
kaki saya da sejuk..

wahai..***** ku yang sayang..
jangan meragam lagi..
saya tak nak ********* da..
saya penat..
duduk diam-diam ae..
selamat malam..saya sayang awak..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...