Wednesday, January 12, 2011

keRana Aku haNYa SeoranG inSAn..

salam..pembuka bicara..
rindu..tak terkata...
mungkin untuk orang yang sedang hangat bercinta...
but not for me..
saya rindu pada Pencipta saya...
rindu sgt...
kerana saya terasa terlalu lalai...
mengungkap hari dengan membuatkan nya menjadi sia2...
mungkin ada yang akan kata...
"apalah dia ni.."
its okay..
saya sikit pun tak kisah...
memang saya rasa apa yang saya buat sia2..
hummmm...
saya lakukan semuanya tak ada yang sempurna...
saya lalai dengan Tuhan...
saya lalai sangat..
teringat satu pesanan yang amat kukuh dalam ingatan...
"jika tidak melakukan nya juga..bererti kita sudah zalim dengan RSA.."
ya Allah..
saya da hampir ke situ...
jahilnya saya...
bukan tak nak buat...
tapi tidak dipermudahkan segala urusan...
itu yang menyedihkan hati...
hanya berharap segalanya di permudahkan... 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...