Monday, September 20, 2010

mungkin aku ini hanya insan biasa..yang mungkin tidak akan di pandang oleh orang lain..tiada apa yang tertarik dengan diri aku...aku hanya aku...tika aku bersuara...tiada siapa pun pedulikan rintihan suara ku itu...kejam sgt kah aku ini?busuk sgt kah aku ini?hina sgt kah aku ini...?dipandang tidak...malah...aku di buli..di herdik..di malukan di depan khalayak ramai...aku cuba berfikiran positif pada mulanya...namun di hujungnya tetap sama...aku tetap tidak di pedulikan lagi...
jika kau temanku...mengapa kau membiarkan kata2 aku itu ditinggal sepi...sungguh aku nntikan tindak blas kau...tapi kau?huh...org lain melontarkan suara selepas aku...pantas sahaja kau mmbri respon...tapi aku?jika aku tidak di perlukan mengapa kau menghukum hati aku?kau tahu tak hati aku merana...merana kerana menagih kasih pada kau..
jika kau temanku...kau takkan biarkan aku kesepian...keseorangan...tanpa teman..ingin aku luahkan isi hati ku...tapi semua itu tidak kesampaian...masih aku ingat...katil itu menjadi saksi...bersama buku2 aku..aku menahan rasa sayang..air mata itu menjadi tanda nya...aku menangis malam itu...dan airmata itu mengukir namamu..sayu hati aku...kau takkan bertahta di hati aku lagi...
kau bukan temanku...ya..mungkin itu yg patut aku ungkapkan...tapi...tidak semudah itu aku ungkapkannya...kau masih temanku...siang malamku..kau adalah teman ku...aku rindu pada kau..tapi aku tahan...sehingga aku mimpikan kau...mimpi itu..buat aku termenung...mngenang kan kau...
tapi..setelah berleter panjang..aku sedar...aku tak sepadan dengan kau...aku sedar aku bukanlah kawan yang terbaik untuk diri kau...dan aku patut sedar mengapa aku di pandang sebegitu rupa...aku patut sedar...terima kasih kerana pernah menjadi temanku..walau hanya seketika...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...