Tuesday, July 27, 2010

hilang semangat...

sabar jelah..
nk buat pinjaman untuk sambung belajar..
menyakitkan hati jadinya..
aku hampir hilang semangat dengan ptptn..
sabar je lah..
tension gila...
tapi nak buat macam mana..
ujian..
tuhan dah bagi..
terima jelah..
kenalah buat keras hati sikit...
wahhhhh...
kalau ikut hati..
mati..
jadi..
aku tak mahu ikut mana2..
haha..
geram kot..
tapi apakan daya..
Allah pasti akan menguji hamba2Nya..
so aku kena reda dengan ujian..
aku dah buat sebaik mungkin..
macam2 pula jadinya..
kalau ikut nafsu..
mungkin aku dah terjerat kot..
tapi..
aku sedar..
aku dilahirkan sebagai manusia yang patut bersyukur..
so...
syukur jelah..
dapat ke tidak..
syukur je..
sebab aku masih lagi dapat belajar..
sal duit pembelanjaan..
aku terpaksalah cari sendiri..
takkan nak susahkan parent lg kot...
nak nangis pun ada..
tapi tak boleh..
aku tak nak nangis sebab tension da...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...