Friday, November 27, 2009

jika benar itu cinta..

ak cuba nak mendalami apa itu cinta..?hurm.. tapi aku batalkan hasrat aku.. aku pendamkan perasaan yang bersarang dihati ini.. meskipun ia amat memedihkan tapi itu lah pengorbanan.. aku korbankan.. aku taknak orang di samping aku kecewa dengan kepentingan ak sendiri.. itulah aku..
aku tak tau nak buat mcm mana.. hati aku betul2 rungsing...
tapi..bila ingat kan balk ape yang kwn baik aku pesan aku tahu.. jika Adam itu tercipta untuk Hawanya sudah pasti mereka akan ditemukan.. Hanya mawar yang tajam berduri yang akan menjadi permaisuri di hati Adam yang soleh.. jadi sekarang apa yang penting aku mesti baiki kesilapan aku.. aku mesti tinggalkan kesilapan yang telah aku lakukan sebelum ni..aku perlu kuatkan jiwa aku tuk berubah.. itu yang pasti.. thanks to Qiqi n Zuriah yang banyak bagi semangat kt aku..
aku mesti buat perubahan cara hidup aku!!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...